Fenerbahçe,Kasmpaşa’yı 3-1 yendi

Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig’de 21. haftanın açılış maçında konuk ettiği Kasımpaşa’yı 3-1 yendi. Sarı lacivertlilerin gollerini Diego Ribas (37), van Persie (45) ve Alper Potuk (76) attı. Titi’nin 45’te gördüğü kırmızı kartla maçı 10 kişi tamamlayan Kasımpaşa’nın tek sayısı ise 87.dakikada Sanharib Malki’den geldi.
FENERBAHÇE 4 HAFTADA 5 PENALTI KAZANDI
Fenerbahçe, Kasımpaşa karşısında kazandığı penaltıyla son 4 haftada 5 kez beyaz noktaya gitti. Süper Lig’de 31 maç sonra 18. haftadaki Eskişehirspor maçında penaltı kazanan Fenerbahçe, daha sonra oynadığı Çaykur Rizespor (2), Antalyaspor ve Kasımpaşa maçlarında da penaltı atışları elde etti. Sarı-lacivertliler, son 4 lig maçında da penaltı attı ve bunları gole çevirdi.

  • Çankaya Gazetesi

    1984 yılında yayın hayatına başlayan ÇANKAYA GAZETESİ nin merkezi Ankara dır. Ender Yoldar' ın yönetiminde Atatürk İlke ve İnkılaplarına, Milli ve Manevi değerlere bağlı bağımsız ve tarafsız bir gazetedir.

    Related Posts

    Dünya Kupası’nda heyecan  bu akşam  başlıyor.

    Tarihte ilk kez 48 takımla düzenlenecek 2026 FIFA Dünya Kupası’nda heyecan  bu akşam  başlıyor. ABD, Meksika ve Kanada’nın ev sahipliği yapacağı turnuva, 11 Haziran Perşembe günü Mexico City Stadı’nda başlayacak…

    8 yıl sonra geri döndü….Aziz Yıldırım ezdi geçti !

    Sezonu istemediği sonuçla ,şampiyon olamadan kapayan Fenerbahçe’de Sadettin Saran’ ın istifası ile gidilen olağanüstü genel seçimde 27.172 oyun 17.245’ini alan Aziz Yıldırım 8 yıl aranın ardından  yeniden  başkanlığa seçildi. Fenerbahçe’nin…

    Gözden Kaçırmayın

    ABB’DEN İLAÇLAMA SEFERBERLİĞİ

    ABB’DEN İLAÇLAMA SEFERBERLİĞİ

    Haydi Bizim Çocuklar ….

    Haydi Bizim Çocuklar ….

    Öğrenciler LGS sınavında terledi

    Öğrenciler LGS sınavında terledi

    ABD-İRAN SONUNDA ANLAŞTI !

    ABD-İRAN SONUNDA ANLAŞTI !

    2 Belediye başkanına CHP den ihraç

    2 Belediye başkanına CHP den ihraç

    Güney Kore ”OH”dedi

    Güney Kore ”OH”dedi