Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig’de 21. haftanın açılış maçında konuk ettiği Kasımpaşa’yı 3-1 yendi. Sarı lacivertlilerin gollerini Diego Ribas (37), van Persie (45) ve Alper Potuk (76) attı. Titi’nin 45’te gördüğü kırmızı kartla maçı 10 kişi tamamlayan Kasımpaşa’nın tek sayısı ise 87.dakikada Sanharib Malki’den geldi.
FENERBAHÇE 4 HAFTADA 5 PENALTI KAZANDI
Fenerbahçe, Kasımpaşa karşısında kazandığı penaltıyla son 4 haftada 5 kez beyaz noktaya gitti. Süper Lig’de 31 maç sonra 18. haftadaki Eskişehirspor maçında penaltı kazanan Fenerbahçe, daha sonra oynadığı Çaykur Rizespor (2), Antalyaspor ve Kasımpaşa maçlarında da penaltı atışları elde etti. Sarı-lacivertliler, son 4 lig maçında da penaltı attı ve bunları gole çevirdi.
Dünya Kupası’nda heyecan bu akşam başlıyor.
Tarihte ilk kez 48 takımla düzenlenecek 2026 FIFA Dünya Kupası’nda heyecan bu akşam başlıyor. ABD, Meksika ve Kanada’nın ev sahipliği yapacağı turnuva, 11 Haziran Perşembe günü Mexico City Stadı’nda başlayacak…






